از 6,500,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی شاه ماهی

استان گیلان، لاهیجان روستای سوخته کوه ، چهارکیلومتری جاده سیاهکل، روستای سوخته کوه دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی در استان گیلان، شهر لاهیجان، چهار کیلومتری جاده سیاهکل، روستای سوخته کوه واقعا شده است و آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران عزیز می باشد.

درباره اقامتگاه 

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی دارای 2 باب اتاق 18 متری به ظرفیت 6 نفر می باشد و در مجموع امکان اسکان و  پذیرایی از 12 گردشگر را دارد. تمامی اتاق های این بوم گردی دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می باشد. لازم به ذکر است مسافرین محترم می توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) که داخل محوطه قرار دارد به صورت مشترک استفاده نمایند. این بوم گردی زیبا در فضایی بکر و آرام محیطی متفاوت را برای گردشگران و مسافران عزیز فراهم کرده است تا بدور از فضای شهر نشینی بتوانند برای خود لحاظات خاطره انگیزی را رقم بزنند.

امکانات و خدمات ارائه شده

در اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر مرغ و آلو، خورشت سبزی فسنجان، شیش انداز، میرزا قاسمی، ترش واش، کوکوی مرغ، سیر قلیه، انار بیج، باقالاقاتق  و… طبخ می شود که مسافران عزیز می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول اقامتگاه غذای مورد نظر خود را سفارش داهند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند. از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این بوم گردی می توان به پارکینگ غیر مسقف، سیستم گرمایش شوفاژ، سیستم سرمایش پنکه رومیزی و  آلاچیق روی آب اشاره کرد.

 

جاذبه های گردشگری

از جمله جاذبه های گردشگری این دیار که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند می توان جنگل، آبشار لونک، آبشار بابا ولی، حمام تاریخی دیلمان، خانه عضدی،  کاروانسرای تی تی، قلعه گرماور، قلعه کوتول شاه، استخر و پارک پاشوران، امامزاده مصطفی، امامزاده صالح و سلطان حسین، منطقه شکار ممنوع دیلمان، تالاب سوستان، تله کابین (بام سبز لاهیجان)، تالاب بین المللی امیر کلایه، منطقه شیخانبر، کوه و آبشار شیطان کوه را نام برد.

امکانات هتل

پارکینگ غیر مسقف
وعده غذایی ،صبحانه ، ناهار ، شام

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 6,500,000 ریال/ شب

مالک

شاه ماهی لاهیجان

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030