از 3,000,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی سرقنات – فارس

استان فارس، آباده ، بلوار چمران، میدان امام، میدان هلیکوپتر، خیابان محمود آباد دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی سر قنات در استان فارس، شهرستان آباده قرار دارد. این بوم گردی قسمتی از قلعه شهر با قدمت 300 سال بوده که با  غذاهای محلی و امکانات رفاهی، ظرفیت اسکان و پذیرش 25 نفر را دارد.

درباره اقامتگاه

بوم گردی سر قنات دارای 5 اتاق در طبقه پایین و یک تالار بزرگ در طبقه بالا می باشد که این تالار برای تورهای بیش از 10 نفر مناسب است. اتاق های طبقه پایین شامل 2 اتاق 3 نفره، 2 اتاق 4 نفره و یک اتاق 6 نفره است که از امکانات آن می توان به سرویس کف خواب (تشک و پتو) و سیستم گرمایشی بخاری برقی اشاره کرد. لازم به ذکر است بدلیل خنکی هوا در فصل تابستان، در اتاق های این خانه بومی سیستم سرمایشی وجود ندارد. همچنین تمامی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی بوده و مسافران می بایست از توالت ایرانی، فرنگی و حمام موجود در محوطه بصورت مشترک استفاده کنند.

 امکانات و خدمات اقامتگاه

در این خانه بومی آشپزخانه مشترک برای استفاده مسافران وجود دارد که شامل تمامی تجهیزات مورد نیاز همچون اجاق گاز، منقل، یخچال، سینک و ظروف آشپزی می باشد. همچنین امکان سفارش انواع غذاهای محلی همچون کشک و بادمجون، کال جوش، صغاد، مرغ و آلو، عدس پلو، آش شولی، جوجه کباب و … وجود داشته و با هماهنگی قبلی مسافر طبخ می شود. از جمله برنامه های این خانه بومی برای مهمانان اجرای موسیقی محلی، روستا گردی، سوارکاری، بازدید از قنات و بازارچه شهر می باشد؛ همچنین در فصول مختلف سال جشنواره هایی نظیر جشنواره انار، بادام و انگور در شهر آباده برگزار می شود که برای بسیاری از گردشگران جالب است.

موقعیت جغرافیایی

شهرستان آباده در 270 کیلومتری شمال شهر شیراز قرار دارد. این شهرستان از شرق به استان یزد، از غرب و شمال به اصفهان و از جنوب به صفاشهر منتهی شده و از آب و هوایی نیمه کوهستانی (زمستان های سرد و تابستان های خشک و خنک) برخوردار است.

جاذبه های گردشگری

یکی از جاذبه های شهرستان آباده، درخت چنار قدیمی در روستای 800 ساله چنار است که برای مردم این روستا مقدس است. قلعه شهر ایزدخواست در 65 کیلومتری آباده و تیمچه صرافیان در شهر آباده، از جمله جاذبه های گردشگری هستند که مسافران می توانند از آن دیدن کنند

آدرس : استان فارس، آباده ، بلوار چمران، میدان امام، میدان هلیکوپتر، خیابان محمود آباد

امکانات هتل

آشپزخانه
توالت ایرانی اشتراکی
توالت فرنگی اشتراکی

قوانین

تاریخ ورود 14:00
تاریخ خروج 12:00
سیاست هتل

کنسلینگ

حتی اگر پسند هم نشود،وجه واریزی عودت خواهد شد

شرایط خردسالان

کودکان زیر 5 سال رایگان
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 3,000,000 ریال/ شب

مالک

بوم گردی پارت ونک

عضویت از ۱۴۰۰

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030