از 5,000,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی یادگار دوست

استان مازندران، تنکابن ، روستای سیاورز ، روستای سیاورز - خیابان شهید حمید رضا سیدی - کوچه لاله 15 - روبروی لاله 16 دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی یادگار دوست در استان مازندران، شهرستان تنکابن، روستای سیاورز قرار گرفته است. این اقامتگاه یک خانه قدیمی با قدمت 100 سال، ساخته شده با گل و چوب درخت شمشاد دارای دو تراس و آلاچیقی زیبا برای استراحت و پذیرایی از مهمانان می باشد.

درباره اقامتگاه

این بوم گردی در دل جنگل و مشرف به دریا، دارای زیبایی بی نظیر و سکوتی دست نیافتنی است که دارای 2 باب اتاق می باشد که یکی از اتاق ها به عنوان یک موزه از اشیاء قدیمی مورد استفاده قرار گرفته است. اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و مهمانان می بایست از سرویس بهداشتی ( 1 توالت ایرانی و 1 توالت فرنگی ) و 1 حمام بیرون از محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این خانه بومی ظرفیت پذیرش و اسکان 7 گردشگر را دارد.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی یادگار دوست برای رفاه گردشگران عزیز در نظر گرفته می توان به راهنمای محلی تورهای گردشگری، پارکینگ غیر مسقف بیرون از اقامتگاه، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، طبخ انواع غذاهای محلی نظیر ترشه تره، میرزاقاسمی، بادمجان کبابی، لوبیا قاتوق، غوراب، مرغ آلویی و مرغ شکم پر، آشپزخانه مشترک جهت گرم کردن غذا و یا دم کردن چای و سیستم سرمایشی و گرمایشی ( پنکه و بخاری گازی ) اشاره کرد. از جمله برنامه های ویژه و جالب این اقامتگاه می توان خوانندگی و اجرای آواز محلی زنده توسط اهالی روستا را نام برد.

موقعیت جغرافیایی

روستای سیاورز در 9 کیلومتری جنوب شهرستان تنکابن واقع شده و از غرب با روستای قلعه گردن مجاور است. این منطقه به دلیل نزدیکی به دریا، دارای آب و هوای گرم و شرجی در تابستان و آب و هوای معتدل و مطبوع در فصل بهار می باشد.

جاذبه های گردشگری

شهرستان باصفا و زیبای تنکابن با جنگل های معروف و آثار طبیعی مثل رودخانه، آبشار و چشمه، منطقه شناخته شده ای در سرتاسر ایران است. از جمله جاذبه های طبیعی، تاریخی و مذهبی این منطقه می توان دشت دریاسر؛ بهشت اردیبهشت ایران، آبشارهای کوهسر، مرداب نشتارود، آبشار سنگ بن چشمه، آبگرم فلکده، رودخانه لیرسر، پارک ملی خشکه داران، منطقه حفاظت شده بلس کوه، آبشار تودارک، منطقه ییلاقی سه هزار، پارک جنگلی چالدره، آبشار فرهاد جوی، غار آبی دانیال، روستای قلعه گردن و… را نام برد.

امکانات هتل

پارکینگ غیر مسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
راهنمای تور

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 3 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 5,000,000 ریال/ شب

مالک

یادگار دوست تنکابن

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030