از 2,500,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی کندوج

استان مازندران، تنکابن ، روستای چلاسر ، روستای چلاسر دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی کندوج در روستای چلاسر، شهرستان تنکابن استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت 2 هکتار با زیربنای 180 مترمربعی و تراس هایی رو به جنگل و کوه همه ساله میزبان طبیعت گردان و گردشگران بسیاری بوده است.
واژه کندوج از دو واژه کن و دژ، به معنای کنده کاری در دژ و سنگ به جهت ذخیره آذوقه، پناهگاه و زندگی تشکیل شده است. که در بخش های جنگلی و شمالی ایران با چوب و گل ساخته می شود.
اقامتگاه دارای 8 باب اتاق سنتی که در طبقه ی دوم قرار گرفته اند، و دارای تعدادی پله است، افراد مسن و گردشگرانی که کودک خردسال به همراه دارند باید به این نکته توجه داشته باشند.
ظرفیت کلی اسکان و پذیرش این اقامتگاه 12 گردشگر و اقامت همراه با صبحانه ی محلی با محصولات لبنی و ارگانیک همین منطقه خواهد بود. لازم به ذکر است تمامی اتاق های این مجموعه 12 متری با ظرفیت اسکان 4 نفر و دارای سرویس کف خواب می باشند.
از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این خانه ی بومی می توان به پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل بخاری هیزمی و تویست، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت مشترک اشاره کرد.
همچنین گردشگران با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند انواع غذا های شمالی و محلی این منطقه نظیر مالابیج یا مالاتا، ناز خاتون، کدوبره مازندران، باقلا وابیج، خورشت سیر انار و … که با مواد اولیه بومی و ارگانیک، توسط آشپزان ماهر و هنرمند چلاسر تهیه و طبخ می شود، سفارش و سرو نمایند.
بهترین فصل سفر به اقامتگاه بومگردی کندوج اردیبهشت، شهریور و پاییز است. طبیعیت روستا چلاسر، شالیزارها، جنگل های مرتفع، باغات کیوی و مرکبات چلاسر، مزارع چای و گل از دیدنی های طبیعی این روستای زیبا به شمار می رود.
ویژگی طبیعی و جغرافیایی روستای چلاسر آب و هوای مدیترانه ای در کنار کوهستان های البرز، فاصله 7 کیلومتری تا دریا، ییلاقات سرسبز منطقه و شالیزار های اطراف اقامتگاه است. همچنین تور های طبیعت گردی، کوهنوردی و دوچرخه سواری بسیاری همراه با لیدر های مجرب در تمامی ایام سال در این روستا برگزار می شود.

امکانات هتل

پارکینگ غیر مسقف
حمام اشتراکی
راهنمای تور
سرویس بهداشتی ایرانی مشترک

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 7 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 2,500,000 ریال/ شب

مالک

کندوج تنکابن

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030