از 6,800,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی چام و چاشت

روستای برسه ، جاده دوهزار، تنکابن، مازندران، دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت در روستای برسه، شهر تنکابن، استان مازندران شاخته شده است. اقامتگاهی سنتی که دارای چشم اندازی رو به طبیعت دیدنی شهر تنکابن است، خانه ای چوبی و سنتی است که پذیرای علاقه مندان به زندگی در طبیعت و فضایی روستایی و صمیمی هستند.

این خانه ی بومی با ظرفیت اسکان و پذیرش 25 گردشگر، در دو طبقه و دارای دو واحد اقامتی در طبقه بالا و پایین است. واحد اقامتی موجود در طبقه ی فوقانی دارای ۲ باب اتاق با ظرفیت کلی اسکان ۵ تا ۸ نفر، امکاناتی نظیر آشپزخانه مستقل، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا و سیستم گرمایشی بخاری نفتی را دارد. همچنین یک ایوان بزرگ نیز در این طبقه وجود دارد که گردشگران می توانند از آن برای استراحت و لذت بردن از طبیعت این منطقه استفاده کنند. واحد اقامتی موجود در طبقه پایین اقامتگاه نیز دارای  هال و ۱ باب اتاق با ظرفیت ۸ تا ۱۰ گردشگر است که امکاناتی نظیر آشپزخانه مستقل، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم گرمایشی بخاری هیزمی دارد.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت می توان پارکینگ غیر مسقف، اینترنت، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تورهای گردشگری و برنامه های تفریحی است. لازم به ذکر است در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانید انواع غذاهای محلی شمالی نظیر ناز خاتون، مرغ ترش، باقلا وابیج، خورشت آلو، اسپناساک، سبزی پلو، خورشت سیر انار، کئی پلا، میرزا قاسمی، باقالاقاتق و اسفناج مرجی که تماما با مواد اولیه ارکانیگ تهیه و طبخ شده است را سفارش دهند و از طعم و عطر بی نظیر آن ها لذت ببرند. پرسنل این مجموعه انواع برنامه های تفریحی چون جنگل نوردی، قله نوردی، رود خانه نوردی، انواع باز های محلی و چیدن محصولات زراعی و باغستان های اطراف این اقامتگاه مانند چیدن گردو و فندق برای گردشگران عزیز حاضر در این اقامتگاه تدارک دیده اند.

پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز برای سفر به این منطقه انتخاب فصل تابستان و بهار برای لذت بردن بیشتر از جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه نظیر غار آبی دانیال، جنگل دوهزار تنکابن، چشمه آبگرم فلکده، پارک جنگلی چالدره و آبشار سنگ بن چشمه است.

امکانات هتل

پارکینگ غیر مسقف
راهنمای تور

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 6,800,000 ریال/ شب

مالک

چام و چاشت تنکابن

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030