از 4,500,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی پنو

استان گلستان، گالیکش ، روستای پنو ، روستای پنو دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مرکزی پنو در استان گلستان، شهرستان گالیکش، روستای پنو واقع شده است. این خانه روستایی قدیمی پس از مرمت و بازسازی در تابستان سال 1398 افتتاح شد و با عنوان اقامتگاه بوم گردی مرکزی پنو فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز نمود.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مرکزی پنو شامل 5 اتاق به صورت سه اتاق 18 متری و دو اتاق 12 متری و همچنین یک سوئیت 70 متری دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی ( ایرانی و فرنگی ) و حمام اختصاصی با سرویس کف خواب می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 60 گردشگر را دارد. اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند بنابراین مهمانان گرامی می بایست از سرویس بهداشتی ( 1 توالت ایرانی و 1 توالت فرنگی ) و یک حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند.
از جمله ویژه برنامه های این بوم گردی برای گردشگران گرامی می توان اجرای موسیقی محلی زنده، طبیعت گردی در جاذبه های اطراف روستا با اسب و الاغ و پخت نان محلی با تنور گلی را نام برد. همچنین مهمانان عزیز می توانند از آلاچیق های چوبی که در محوطه اقامتگاه تعبیه شده برای دورهمی ها و استفاده از هوای دل انگیز روستا استفاده نمایند.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی مرکزی پنو برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران غیرایرانی، پارکینگ غیرمسقف و سیستم گرمایشی ( بخاری گازی و بخاری هیزمی) اشاره کرد. لازم به ذکر است که به دلیل آب و هوای خنک و مطبوع این منطقه در فصل تابستان، نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی نمی باشد.

موقعیت جغرافیایی

روستای پنو از توابع شهرستان گالیکش استان گلستان می باشد که در فاصله 39 کیلومتری جنوب شرقی گالیکش و 149 کیلومتری شمال شرقی مرکز استان ( گرگان ) واقع شده است. به دلیل آب و هوای خنک، بهترین زمان سفر به این منطقه فصل تابستان می باشد.

جاذبه های گردشگری

تالاب سولوکلی گالیکش، غار سید رشید، دشت شقایق گالیکش، چشمه لال، منطقه ییلاقی پاکندس، روستای پادلدل، آبشار آق سو، پارک ملی گلستان، چشمه اشکان، آبشار و چشمه پیرغار گالیکش، جنگل مارسا، چشمه پیرباد گالیکش، چشمه خانسوار، جنگل و چشمه ده چشمه گالیکش، جنگل تیمور دره، جنگل دزی دره، بقعه متبرکه جعفر گالیکش و زیارتگاه بی بی حلیمه از جاذبه های طبیعی و مذهبی این منطقه به شمار می رود.

امکانات هتل

اینترنت
پارکینگ غیر مسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
راهنمای تور
وعده غذایی ،صبحانه ، ناهار ، شام

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 5 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 4,500,000 ریال/ شب

مالک

پنو گالیکش

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh

تلفن

05137675030