از 1,700,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی مرال

استان گلستان، علی آباد کتول ، روستای قریب آباد ، دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مرال در استان گلستان، شهرستان علی آباد کتول، 25 کیلومتری فاضل آباد، روستای ییلاقی و بسیار زیبای قریب آباد واقع شده است. این خانه بومی ساخته شده به سبک سنتی در سال 1397 افتتاح شد و فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز نمود، مرال به معنی گوزن خالدار قرمز است و از آنجایی که این منطقه محل زندگی این گونه گوزن می باشد، دلیل انتخاب نام مرال برای بوم گردی همین می باشد.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی مرال با معماری کاملا سنتی و بومی ساخته شده در 2 طبقه دارای یک اتاق 2 نفره، یک اتاق 4 نفره و یک اتاق 20 نفره در طبقه پایین و دو اتاق 2 نفره و یک اتاق 40 نفره در طبقه بالا است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 70 گردشگر را دارد. گفتنی ست فقط یک اتاق 2 نفره دارای سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) و حمام اختصاصی می باشد بنابراین مهمانان سایر اتاق ها می بایست از سرویس بهداشتی (2 توالت ایرانی و 2 توالت فرنگی و 2 حمام در طبقه بالا – یک توالت ایرانی و یک توالت فرنگی و یک حمام در طبقه پایین) به صورت مشترک استفاده نمایند.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی مرال برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان و سیستم گرمایشی بخاری هیزمی اشاره کرد. با توجه به خنک بودن آب و هوای منطقه نیازی به استفاده از سیستم سرمایشی وجود ندارد اما در صورت درخواست مهمان پنکه رومیزی فراهم می شود.
لازم به ذکر است مهمانان عزیز در صورت تمایل و هماهنگی قبلی با پرسنل این خانه بومی می توانند از انواع غذاهای لذیذ محلی و سنتی نظیر استانبولی، خورشت بادمجان، میرزاقاسمی، آش محلی، آبگوشت و … سفارش دهند و میل نمایند.

جاذبه های گردشگری

روستای ییلاقی و بسیار زیبای قریب آباد در فاصله 30 کیلومتری جنوب علی آباد کتول قرار دارد. این منطقه به دلیل داشتن آب وهوای مطلوب و طبیعتی بکر و سرسبز همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. روستای دیدنی نرسو و زرین گل و رامیان، آبشار کبودوال، تنگه چهل چای و برج گنبد قابوس از مهم ترین و دیدنی ترین جاذبه های این منطقه هستند.

امکانات هتل

اینترنت
پارکینگ غیر مسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
راهنمای تور

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 7 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 1,700,000 ریال/ شب

مالک

مرال علی آباد کتول

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030