از 6,000,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی زیارت

استان گلستان، گرگان ، روستای زیارت دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

زیارت یکی از روستاهای بکر استان گلستان است که در فاصله ی 18 کیلومتری گرگان (مرکز استان) قرار دارد. یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی گرگان، پارک جنگلی نهارخوران است که اگر جاده ی جنگلی زیبای این پارک را تا انتها ادامه دهیم به روستای ییلاقی زیارت می رسیم. این روستا در دامنه کوه های گیلان و در مجاورت رودخانه خاصه رود گسترش یافته و به علت وجود امام زاده عبدالله در بافت قدیمی روستا به این نام معروف است. این روستا در میان مردم محلی به نام های زیارت خاصه رود، زیارت خسرو و زیارات نیز شناخته می شود. مردم این روستا براساس آمارگیری های انجام شده، میانگین عمر بالایی دارند که دلیل اصلی آن هم زندگی در دل طبیعت است، اهالی این منطقه بیش تر به گله داری، کشاورزی و ساخت و ساز مشغول هستند.

بهترین فصل سفر به زیارت

آب و هوای این روستا به طور کلی خشک و معتدل است و به علت ارتفاع بالا و مجاورت با کوه های اطراف اغلب در پاییز و زمستان پوشیده از برف است، فصول بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر به این روستای زیارت هستند. با ارائه فهرست اقامتگاه های بوم گردی زیارت و کلبه های جنگلی، کوهستانی و خانه های بومی در روستای زیارت گرگان امکان رزرو آنلاین و مقرون به صرفه اقامتگاه بوم گردی را برای شما فراهم می کند.

سوغات و جاذبه های طبیعی

در بدو ورود بوی نان سنتی، گرم، سفید، کلفت و شبیه فطیر که توسط زنان هنرمند این روستا پخت می شود بیش از همه چیز توجه شما را جلب می کند. آبشار دوقلوی زیارت و آبگرم معدنی (گرماندو) این روستا در کنار بافت تاریخی و خانه هایی که متعلق به دوران قاجار و پهلوی هستند از مهم ترین جاذبه های گردشگری زیارت هستند. آبشار دوقلوی زیارت در پنج کیلومتری روستا و مجاور یکی از شاخه های فرعی خاصه رود از ارتفاع نسبتا بلندی به زمین سرازیر می شود. هوای خنک اطراف آبشار به علت پخش شدن قطرات آب و طبیعیت خاص و دست نخورده اطراف آن باعث شده است که سالانه گردشگران زیادی از این منطقه به ویژه در روزهای گرم تابستان دیدن کنند و شبی را در اقامتگاه های بوم گردی، جنگلی و خانه های بومی روستای زیارت سپری کنند. لازم به ذکر است که مسیر رسیدن به این آبشار 15 دقیقه پیاده روی دارد. جاجیم، گبه، لباس محلی زیارت، پارچه های دست باف، عسل، لبنیات و نان محلی بهترین سوغاتی هایی هستند که شما می توانید از این روستا برای دوستان و آشنایان خود هدیه ببرید.

نمایش بیشتر

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 5 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 6,000,000 ریال/ شب

مالک

زیارت گرگان

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030