از 2,000,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی خزر – گلستان

استان گلستان، شهرستان گمیشان دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اقامتگاه بوم گردی خزر در استان گلستان، شهرستان گمیشان قرار دارد. این بوم گردی خانه ای با قدمت 200 سال و ظرفیت اسکان 40 مسافر می باشد که شاخ و برگ درخت انگور 50 ساله نمای آن را بسیار زیبا کرده است.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی خزر در بافت قدمی شهر قرار گرفته و همانند خانه های قدیمی گلستان از چوب ساخته شده؛ در هر طبقه این خانه بومی 2 اتاق با ظرفیت اسکان 8 مسافر وجود دارد که دور تا دور آن را تراسی بزرگ احاطه کرده است. هر یک از اتاق های این بوم گردی بصورت مجزا در اختیار مسافران قرار می گیرد و دارای امکاناتی نظیر سرویس کف خواب (تشک و پتو)، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر گازی و پنکه می باشد. لازم به ذکر است در اتاق های این خانه بومی سرویس بهداشتی اختصاصی تعبیه نشده و مسافران می بایست از توالت ایرانی و حمام مشترک موجود در محوطه استفاده نمایند.

امکانات و خدمات اقامتگاه

از جمله امکانات مشترک این اقامتگاه می توان به آشپزخانه مجهز به یخچال، سینک، اجاق گاز و ظروف مورد نیاز آشپزی اشاره کرد. مسافران می توانند از این آشپزخانه جهت پخت غذا استفاده نمایند و یا در صورت تمایل انواع غذاهای محلی همچون چکدرمه، ته چین، بورک، چلو ماهی کپور، انواع خورشت، جوجه کباب و … را با هماهنگی قبلی سفارش دهند. در این اقامتگاه بوم گردی علاوه بر اتاق، 2 آلاچیق ترکمن نیز با ظرفیت 15 نفر وجود دارد که این چادر ها نیز مجهز به سیستم گرمایشی بخاری هیزمی، بخاری گازی و سیستم سرمایشی پنکه هستند. از جمله برنامه های اقامتگاه خزر برای گردشگران گشت زنی در طبیعت اطراف اقامتگاه همراه با لیدر محلی و اجرای موسیقی محلی می باشد.

موقعیت جغرافیایی

شهرستان گمیشان در 60 کیلومتری شمال غربی گرگان و در حاشیه شرقی دریای خزر قرار دارد. این شهر از شمال با کشور ترکمنستان، از شرق با آق قلا، از غرب با دریای خزر و از جنوب با بندر ترکمن همجوار بوده و از آب و هوایی مرطوب برخوردار است.

جاذبه های گردشگری

مسافران با اقامت در این بوم گردی می توانند از بازارچه مرزی، گل افشان صورتی و گل افشان چشمه زمین دیدن کرده و همچنین از پرنده نگری در تالاب گمیشان لذت ببرند. علاوه بر آن آشنایی با عشایر ترکمن و آداب و رسوم آنها برای بسیاری از گردشگران لذت بخش است

امکانات هتل

آشپزخانه
آلاچیق
اینترنت
پارکینگ غیر مسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
توالت ایرانی اشتراکی
حمام اشتراکی
راهنمای تور
نمایش همه

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تاسن 8 سال رایگان و از سن 8 تا 12 سال نیم بها می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 2,000,000 ریال/ شب

مالک

خزر گلستان

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030