بوم گردی بهشت پاقلعه – گلستان

استان گلستان، رامیان ، روستای پاقلعه دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اقامتگاه سنتی بهشت پاقلعه که در ورودی روستاهای ییلاقی منطقه و با فاصله ۳۰ دقیقه از شهر رامیان قرار گرفته است با ۴ عدد سوئیت مدرن امروزی ولی با حال و هوای روستایی و منظره عالی یکی از گزینه های عالی برای اقامت در مرکز گلستان می باشد. این اقامتگاه که دارای سیستم سرمایشی کولر گازی و گرمایش پکیج بوده رفاه کامل شما را در تابستان و زمستان برایتان فراهم می کند. تراس های بزرگ اقامتگاه با منظره رو به جنگل عالی تجربه اقامت شما را کامل خواهد کرد . مسیر دسترسی کاملا آسفالته بوده و به سادگی با خودرو شخصی خود می توانید به این محل دسترسی پیدا کنید. نمای چوبی بکار رفته در داخل و خارج سوئیت ها به سبک قدیم تداعی گر زندگی روستایی برای شماست.

این اقامتگاه مجهز به امکاناتی نظیر پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، تراس، کباب پز،راهنمای تور های گردشگری و پرسنل مسلط به زبان انگبیسی می باشد
واحد های اقامتی 2 خوابه هستند و تا 80 نفر ظرفیت دارند، سرویس بهداشتی و حمام و توالت فرنگی سیار در هر واحد به صورت مستقل در نظر گرفته شده، همچنین واحد ها مجهز به یخچال و تلویزیون می باشند. سیستم گرمایشی اتاق ها پکیج ( گرمایش از کف ) و سیستم سرمایشی اسپیلیت است. همچنین در صورت درخواست انواع غذاهای محلی نیز قابل ارائه و سرو می باشد.

درباره روستای پاقلعه
این روستا سرسبز در شهرستان رامیان استان گلستان واقع شده است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان های سرد و تابستان های معتدل و مرطوب برخوردار است. این روستا در دل جنگل سرسبز و زیبای هیرکانی قرار دارد. این جنگل جاذبه های طبیعی زیادی همچون چشمه نیلبرگ، استخر طبیعی گل رامیان، غار نا شناخته شیرآباد، جنگل دره ملا، قلعه تاریخی میران، آبشارهای سیدکلاته، انجیر چشمه، پارک جنگلی زیبای دلند، آبشار چفت و آبشار جوزک دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

خانه های بومی این روستا به سبک خانه های روستایی شما ساخته شده که سقف آنها شیروانی و با گل و خشت خام ساخته شده اند.

برای گذراندن اقامتی خوش در این اقامتگاه و رزرو آنلاین از سایت یواسپیس می توانید اقدام نمایید.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 0 ریال/ شب

مالک

بهشت پاقلعه گلستان

عضویت از ۱۴۰۱