بوم گردی بام ازغد

خراسان رضوی، طرقبه، روستای ازغد. دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی بام ازغد یک خانه بومی زیبا و سنتی در باغی بسیار بزرگ است که دارای یک سوئیت 100 متری بوده و در مجموع امکان پذیرش 25 نفر مهمان را دارد. در سوئیت این اقامتگاه امکاناتی از قبیل یک اتاق خواب همراه با یک تخت و سرویس کف خواب، هال پذیرایی، تلویزیون، آشپزخانه با سینک ظرفشویی، کابینت، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی برای رفاه حال مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است. سوئیت بوم گردی بام ازغد مجهز به سیستم گرمایش از کف می باشد و باتوجه به اقلیم سرد منطقه نیازی به استفاده از سیستم های سرمایشی در طول سال دیده نمی شود.

امکانات و خدمات ارائه شده

پارکینگ غیر مسقف، آب شرب لوله کشی شده از چشمه روستا، رستوران بسیار بزرگ در فضایی 120 متری با میز و صندلی و امکان سفارش انواع غذاهای ایرانی و محلی در هر سه وعده غذایی با هماهنگی قبلی و ارائه انواع دمنوش های معطر با گیاهانی که از آب چشمه آبیاری می شوند، از دیگر خدمات و امکانات این اقامتگاه برای گردشگران می باشد. جالب است بدانید مسئولین این اقامتگاه با راه اندازی کندوهای زنبور عسل و زیر کشت بردن گیاهان دارویی و گل محمدی، انواع عرقیات، گلاب و عسل محلی را تولید کرده و شما می توانید با خیالی راحت و آسوده این محصولات ارگانیک را تهیه کنید.

جاذبه های گردشگری و دیدنی

مناظر طبیعی و حیرت انگیز روستا، خانه های بومی و محلی، امامزادگان یاسر و ناصر (ع)، قاره مغان، درخت کهنسال ازغد، گورستان های تاریخی از جمله قبرستان گبرها، مسجد جامع روستا با 11 کتیبه چوبی، سنگی و گچی، حمام قدیمی، دره ارغوان و منطقه نمونه گردگشری چالیدره مهم ترین جاذبه های گردشگری ازغد هستند که در سفر به این روستا نباید از دیدن آنها غافل شوید.

امکانات هتل

آشپزخانه
پارکینگ غیر مسقف
توالت ایرانی
توالت فرنگی
رستوران

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 0 ریال/ شب

مالک

بام ازغد طرقبه

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030