از 4,000,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی انار باغ

مازندران - شهرستان بهشهر - روستای علی تپه - خیابان ولایت - پایین تر از کوچه دهیاری - اقامتگاه بوم گردی انار باغ دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

خانه باغ انار بهشهر، در روستا روستای التپه و شهر بهشهر (از شهر های استان مازندران) قرار گرفته است. محوطه این اقامتگاه بسیار زیبا می باشد زیرا دارای حوض، آبنما و چاه آب می باشد. اقامتگاه بوم گردی باغ انار در دو طبقه ساخته شده است و دارای 2 اتاق با امکانات خوب و ابعاد اندازه وسیع که در مجموع ظرفیت 10 میهمان را دارد.

خدمات و امکانات اقامتگاه بوم گردی باغ انار بهشهر

از جمله امکانات و خدمات رفاهی این اقامتگاه می توان به آشپزخانه به همراه امکانات مورد نیاز آشپزی، یخچال، تلویزیون، پارکینگ غیرمسقف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مشترک مورد استفاده قرار می گیرد که سرویس بهداشتی ( 1 توالت ایرانی و 1 توالت فرنگی ) و 1 حمام داخل محوطه قرار دارد. برای گرمایش این اقامتگاه از بخاری گازی استفاده می شود و تمام اتاق ها دارای سیستم سرمایشی پنکه رومیزی و کولر گازی می باشند. امکان سفارش غذا های سنتی و محلی در این اقامتگاه مهیا می باشد که باید از قبل هماهنگی انجام شود و می توان صبحانه را از محصولات طبیعی آن منطقه بر روی تراس با چشم انداز زیبا و دلنشین آن صرف کرد.

در اطراف این اقامتگاه مجموعه ای از جاذبه های گردشگری شامل آبشارها، غارها و چشمه ها و جنگل های زیبا وجود دارد که مسافرین می توانند از طبیعت این منطقه لذت ببرند از جمله می توان جزیره میانکاله را نام برد که منطقه حفاظت شده است و زیستگاه پرندگان بسیاری همانند پلیکان و فلامینگو می باشد و در تمام فصول سال گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند. این اقامتگاه از شهر 25 کیلومتر فاصله داشته و به ساحل نزدیک است.

امکانات هتل

بخاری گازی
پارکینگ غیر مسقف
توالت ایرانی
راهنمای تور
کولر گازی

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 6 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 4,000,000 ریال/ شب

مالک

انار باغ بهشهر

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030