از 1,800,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی ابشاران لوه

دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اقامتگاه بوم گردی آبشاران لوه در استان گلستان، شهرستان گالیکش، روستای سرسبز و بسیار زیبا لوه، خیابان امام، نبش خیابان امام رضا (ع) واقع شده است. این خانه زیبا و سنتی در تاریخ 29 اسفند ماه 1397 افتتاح شد و با عنوان اقامتگاه بوم گردی آبشاران لوه به بهره برداری رسید.

درباره اقامتگاه

خانه بومی آبشاران لوه با ظرفیت اسکان و پذیرش 60 گردشگر شامل 4 واحد اقامتی است که هر کدام دارای یک اتاق خواب، هال پذیرایی، آشپزخانه مجهز با تمامی امکانات و لوازم مورد نیاز آشپزی، سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی سیار ) و حمام اختصاصی می باشند.
حیاط دلباز و وسیع این خانه دارای آبشار مصنوعی، حوض آب و آلاچیق های سنتی با آویز های بسیار زیبا و رنگی است که محل مناسبی برای دورهمی و لذت بردن از آب و هوای مطبوع این منطقه می باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی آبشاران لوه برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی پنکه سقفی، بخاری گازی، کولر گازی ( اسپیلیت ) و … اشاره کرد.
لازم به ذکر است چنانچه مهمانان عزیز تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای سنتی و محلی این اقامتگاه نظیر آش دوغ، مرغ ترش با پلو، آش ترش، قورمه سبزی، قیمه، کوفته تبریزی و … سفارش دهند و میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی

روستای لوه در دهستان قراولان، بخش لوه، شهرستان گالیکش، استان گلستان واقع شده است که در 20 کیلومتری شمال شرق گالیکش و 130 کیلومتری شمال شرقی گرگان قرار دارد.

جاذبه های گردشگری

روستای دیدنی و بسیار زیبای لوه با طبیعت بکر و جنگل های انبوهش همواره مورد توجه و مقصد گردشگران و طبیعت دوستان بوده است. این روستا دارای چندین آبشار است که زیباترین آن آبشار لوه با حدود 75 متر ارتفاع و پلکانی شکل می باشد و به عروس آبشارهای ایران شهرت یافته است.
چشمه لال، پارک ملی گلستان، برج گنبد کاووس، تنگه چهل چای، غار کیارام و … از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی و تفریحی این منطقه می باشند.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 3 سال رایگان و برای سن 3 تا 10 سال نیم بها می باشد
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 1,800,000 ریال/ شب

مالک

ابشاران کوه گلستان

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030