از 1,500,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی آوای باران

استان مازندران، تنکابن روستای سرواش پشته ، روستای سرواش پشته دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی آوای باران در روستای سرواش پشته از توابع بخش خرم آباد شهرستان تنکابن در استان مازندران واقع شده است، این اقامتگاه بوم گردی به علت محیط جنگلی روستای سرواش پشته، محیطی امن بدلیل حضور محلی ها، تعداد واحدهای اقامتی کم به دلیل موقعیت جغرافیایی، نزدیک بودن به رودخانه و داشتن آرامش به یک قطب گردشگری تبدیل شده است.

درباره اقامتگاه
بوم گردی آوای باران در زمینی با مساحت 740 متر و زیربنای 12 مترمربع به صورت دو طبقه بنا شده است. این اقامتگاه گردشگری دارای 4 اتاق کف خواب است که دو اتاق در طبقه بالا و دو اتاق در طبقه همکف همراه با یک ایوان بزرگ می باشد و گردشگران می توانند در فصل تابستان از آن برای فضای خواب استفاده کنند. این اقامتگاه دارای ظرفیت کلی 30 نفر و اتاق های با متراژهای متفاوت 9، 12 و 15 متری می باشد.

امکانات و خدمات اقامتگاه
از امکانات خانه بومی آوای باران می توان به دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مشترک و یک حمام مشترک (که در حیاط این اقامتگاه قرار دارد)، دو آلاچیق مجزا، پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور اشاره کرد. سیستم گرمایشی این اقامتگاه بوم گردی بخاری هیزمی و تیوست که در همه اتاق ها تعبیه شده است و به سیستم سرمایش به دلیل خنکی هوا احتیاج  ندارد.
از غذاهای محلی این بوم گردی می توان به مرغ ترش، ترش تره، میرزاقاسمی، کباب ترش، فسنجان، سبزی پلو با ماهی و انواع لبنیات ارگانیک اشاره کرد که گردشگران می توانند از طعم لذیذ این غذا ها لذت ببرند. از برنامه های این اقامتگاه می توان جنگل نوردی، کوه نوردی، اسب سواری را نام برد که با هماهنگی مسئولین اقامتگاه صورت گرفته و می تواند اوقات خوشی را برای گردشگران به ارمغان آورد. لازم به ذکر است که سرویس رفت و برگشت تورهای گردشگری با اقامتگاه است و مصرف دخانیات نیز در این اقامتگاه ممنوع می باشد.

جاذبه های گردشگری
از جاذبه های گردشگری شهرستان تنکابن  می توان به امامزاده سید علی کیا، قلعه مارکوه، پارک چشمه کیله، ساحل طلایی تنکابن ( دریا )، رودخانه چالکرود ،منطقه حفاظت شده بلس کوه، اشاره کرد.

امکانات هتل

آلاچیق
بخاری گازی
بخاری هیزمی
پارکینگ غیر مسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
حمام اشتراکی
سرویس بهداشتی ایرانی مشترک
سرویس فرنگی
نمایش همه

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
سیاست هتل

قوانین کودک

اقامت برای کودکان تا سن 4 سال رایگان می باشد.
نمایش همه

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 1,500,000 ریال/ شب

مالک

آوای باران تنکابن

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info @jaajooreh.com

تلفن

05137675030