از 2,000,000 ریال
بررسی در دسترس بودن

بوم گردی آلینه

گلستان ، گالیکش استان گلستان – 4 کیلومتری شهر گالیکش – روستای قلی تپه - اقامتگاه بوم گردی آلینه دیدن بر روی نقشه
دارای امتیاز نیست از 0 بررسی
0/5
100% مهمانان توصیه می کنند

توضیح

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی آلینه در استان گلستان، شهرستان گالیکش، روستای قلی تپه واقع شده است. این شهرستان با جاذبه های طبیعی فراوان، آبشارها، غار ها، چشمه ها و جنگل های بکر و زیبا، به یکی از قطب های گردشگری گلستان تبدیل شده است.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه آلینه با ظرفیت 60 مسافر، دارای 4 اتاق 12 متری و 9 متری، یک پذیرایی، توالت ایرانی، فرنگی، حمام و آشپزخانه است. سرویس خواب در این خانه بصورت تشک و پتو و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن بخاری هیزمی و اسپیلیت می باشد. در آن طرف حیاط نیز 4 اتاق 10 متری با ظرفیت 5 مسافر وجود دارد. این اتاق ها نیز کاملا سنتی، کف خواب و فاقد سرویس بهداشتی هستند. 2 توالت ایرانی و حمام برای این چهار اتاق در محوطه تعبیه شده است.

امکانات و خدمات اقامتگاه

در این خانه بومی آشپزخانه ای با تمامی تجهیزات بصورت عمومی در اختیار مسافران عزیز قرار دارد که امکان پخت غذا را به آن ها می دهد. همچنین گردشگران می توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه، انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر خورشت ماست، جرجرم خورشت، آش ترش، آش ماست، کشک و … را سفارش دهند. وعده ی صبحانه نیز در این اقامتگاه بصورت رایگان و با محصولات کاملا ارگانیک برای مسافران سرو می شود.

موقعیت جغرافیایی

شهرستان گالیکش در جاده ترانزیت خراسان به مازندران و بین شهر های مینودشت و کلاله واقع شده و پارک ملی گلستان نیز در نزدیکی این شهر قرار دارد.

جاذبه های گردشگری

فارسیان یکی از روستاهای کوهستانی و بسیار دیدنی نزدیک به شهر گالیکش می باشد. این روستا با چشمه ها و طبیعت بکر و سرسبز، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. جنگل دانه یکی دیگر از جاذبه های طبیعت گردی گالیکش است که از مهم ترین ویژگی های آن عبور رودخانه ای دائمی در دل جنگل می باشد. آبشار لوه، چشمه لال، غار سم، آبشار آق سو و غار کیارام سایر جاذبه های طبیعی نزدیک به این شهر هستند.

امکانات هتل

اینترنت
پارکینگ غیر مسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
راهنمای تور
وعده غذایی ،صبحانه ، ناهار ، شام

قوانین

تاریخ ورود 14:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

اتاق ها

بررسی

امتیاز بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

خواب
0 /5
مکان
0 /5
خدمت
0 /5
شفافیت
0 /5
اتاق ها
0 /5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از 2,000,000 ریال/ شب

مالک

آلینه گالیکش

عضویت از ۱۴۰۱

اطلاعات تماس

ایمیل

info@jaajooreh.com

تلفن

05137675030